Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Η σημειολογία στην υπηρεσία του ΣΥΡΙΖΑ...



Μεσημέρι καλοκαιριού και νομίζω μια ανάπαυλα δροσιάς μας αξίζει...

Η αφίσα χρησιμοποιήθηκε στις ευρωεκλογές του Ιουνίου με τα γνωστά εντυπωσιακά αποτελέσματα για το εν λόγω κόμμα...Και εγώ απλώς έχω μερικές απορίες:


1. Γεννήθηκα το 1991 και 1,2,3,4... άρα 18, άρα ψηφίζω;

2. Αν γνωρίζω αριθμητική προς τι η ενημέρωση από τον ΣΥΡΙΖΑ;

3. Είναι υποχρεωτικό να έχω κλειστά τα μάτια όταν φιλάω;

4. Αν έχω γεννηθεί πριν το 1991 μπορώ να τα έχω ανοιχτά;

5. Τι σχέση έχει η ψήφος με τα γλωσσόφιλα;


Και για να παραφράσω την Κανέλλη, τι άλλο να περιμένεις από μια trendy αφίσα ενός emo κόμματος;

Εντωμεταξύ ο κάτοικος Νέας Πεντέλης Αλέκος αφού είδε ότι το αμάξι δεν τράβηξε πάει να το πετάξει στον ΟΔΔΥ της ιστορίας...

Τέτοιος σεβασμός και εκτίμηση και στήριση στον cool Αλέξη που θα κυβερνούσε τον τόπο...

Αλλά και συ αγόρι μου εμπιστοσύνη σε "αριστερό" με καπιταλιστικές τσέπες;

Μην κοιτάς εσύ που είσαι παιδί της φτωχολογιάς...




4 σχόλια: